Az előző részt úgy zártuk, hogy gondosan készítették. Közhelyesen szólva: Volt lelke a játéknak. Na pont ez a lélek hiányzik a második részből.
Az előző rész után tíz évvel járunk. A víz alatti világot már ismerjük, mivel lehetne hát feldobni a dolgokat? Naná, hogy azzal, az első rész ikonikus nagy apucijainak egyikének bőrébe bújhatunk. Az ötlet jó, köszönjük, a megvalósítás azonban középszerű.
Lényegében állomásról állomásra haladunk. Minden állomáson van valami feladat amit meg kell csinálni, majd jöhet a következő állomás. Ha pedig a készítők kifogytak a feladat ötletekből, akkor megteszik főfeladatnak azt, ami a korábbi pályákon mellékfeladat volt. (Igen, a kislányok feloldozására vagy feláldozására gondolok). A pályák sajnos nagyon ötlettelenek, fantáziátlanok. Unalmasak. Egyáltalán nem annyira kidolgozottak, mint az előző részben. Sem küllemben, sem a vonalvezetésben.Cserébe viszont minden ami az előző részben nem működött, az most működik. Sokkal jobb lett a célzási rendszer. Sokkal élvezetesebb az ólmot szórni az ellenfelekbe, mert már nem érezzük, hogy akadozó lenne a célzás, minden sokkal folytonosabb, kontrollerrel is nagyon jól lehet az ellenfeleket aprítani. A varázslás rendszere is átalakult. Könnyedén használhatjuk szuperképességeinket lőfegyvereinkkel párhuzamosan. Kihagyhatatlan élmény szórni az áramot és közben a pisztollyal lődözni. Nagyon jó, hogy lecserélték a hekkelés rendszerét. Egyszerűbb lett, de cserébe nem töri meg a játékmenetet. Sőt, nagyon jó, hogy immár használhatunk távolról hekkelő eszközt is.
Sokat javult tehát a játék abban, hogy játszhatóbb lett. Azaz van már jól játszható BioSchock-unk, ami sajnos röviden és tömören: uncsibb, mint az előző.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése