Ugrás a fő tartalomra

Middle-earth: Shadow of War

A gyűrűk urával nem lehet mellé lőni. Nem is lőttek mellé annak idején a Shadow of Mordor játékkal, magunk is nagyon szerettük. Úgy játszottuk végig, hogy nagyon élveztük, és csak egy apró szikra, egy apró valami hiányzott ahhoz, hogy úgy emlékezzünk rá, hogy ahogyan csak kevés játékra. Nem csoda, hiszen ügyesen gyúrták össze azokból az összetevőkből, amelyekből nehéz rossz játékot készíteni. 


Ezzel a háttérrel ugrottunk neki a folytatásnak, ahol a több jobb elv alapján azt várhatnánk, hogy ez így is lesz. És bár nagyon jó játékkal van dolgunk, de nem lett így. A világ kitágult, ugyanis sokkal több helyszínt régiót kapunk, ez azonban a zsúfoltság érzését fogja kelteni. Valahogy szűkebbnek érződnek azok a régiók, és sokkal több rajta az ork, amely csak hátráltat, velük leállni küzdeni nem sok értelme van. Még akkor sem, ha a harc továbbra is élvezetes, talán könnyebb is. Ugyanakkor monotonabb. A helyi kihívások önismétlők, a küldetések folytonos harcra épülnek. 
Az ork hierarchia befolyásolása még mindig élvezetes. Mindezt pedig fűszerezi a régiók várainak elfoglalása, mely után érdekes módon a régió a miénk, a várban levő orkok a mi irányításunk alá tartoznak, a régiónkon belül mégis mindenütt másutt ellenségként fogadnak. 
Most persze úgy tűnik nagyon szkeptikusok vagyunk, de be kell valljuk, hogy a játék még mindig élvezetes. Szívesen tölt vele időt az ember. De ez sajnos nem lett több, és ezáltal már nem is annyira új.

A játékkal játszva nagyon sok segítséget, ötletet kaptam botrancstól, köszönöm szépen.



Végigjátszás befejezése: 2019. augusztus 24.
Végigjátszás hossza: 62 óra 11 perc

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Yakuza 4

Kezdjük azzal: Igen, a Yakuza széria ismét régi fényében ragyog. Na, ez persze elég fura kijelentés így, hiszen mihez és milyen fényhez viszonyítunk. Hiszen itt van nekünk ez a Remastered verzió, amely ugye közel sem olyan szép, mint például az első, de különös képen a második feljavított verziója. Igaz ezek esetében nem is egyszerű újrakeverésről volt szó, hiszen ott komolyabb átalakítások is érték a játékot. Ugyanakkor ez a rész mégis ragyog, mert a rossz játéknak közel sem mondható harmadik rész után ez az epizód ismét képes volt elvarázsolni, beszippantani. Ennek az újra ragyogásnak lehet, hogy két oka van. Az egyik mindenképpen a történet, amely ismételten kellőképpen fordulatos, izgalmas, és bár a végére talán már túl is csavarták azt ami csavarható, mégis folyamatosan izgalomban tart. Mármint a fő történet szál… meg a többi is. Ugyanis ismét rettentő sok jól megírt mellékküldetést kapunk, amelyek sokszor egymásra épülnek, és elvégzésük nem egy komplex történetté áll össze. Bizon...

Spyro Reignited Trilogy

Amikor először láttam videókat a játékról, nekem már akkor megtetszett a játék. Mindenképpen szerettem volna kipróbálni. Mondom ezt úgy, hogy soha nem játszottam még Spyro játékkal, nem is ismertem ezt a szériát, és igazán nem is volt soha a fókuszban nálam. Aztán jöttek a hírek, hogy felújították. Mivel fogalmam sem volt mit újítottak fel, rám csak a játék kinézete hatott. Egyszerűen elvarázsolt az a mesebeli világ, amelyben egy nagyon bájos kissárkány kóricál, ugrál, tüzet fúj. Azaz egy cuki platformerről beszélünk. Cuki platformer, tehát nem csoda, hogy korábban nem is hallottam róla. Miért? Mert cuki és platformer. Egyik sem volt az én világom régen. Amikor elindítottam a nagyobbik lányom meglátta, és közölte, apa miért játszol babás játékkal? Na, valahogy pont így kategorizálható lett volna nálam is ifjabb koromban. Ugyan a platformerek terén azóta sem lettem ügyesebb, de lettek gyermekeim, és a cuki jelző nagyobb jelentőséget kapott. Hiszen fontos szempont lett a játékok terén az...

Devil May Cry 5

Sírnak a démonok? Ki tudja... Mindenesetre elsőként a szériából kipróbáltam az ötödik felvonást, és röviden meg tömören, ej, dejót szabdalkoztunk.  A kaszabolás pedig élvezetes, de tény, számomra csak pont annyi ideig, amíg a sztoriszál engedi.  Pedig ebben a játékban több van, hiszen minden eredményünk újabb és újabb lehetőségeket nyit meg. Lehetőségben pedig nincs hiány. A három irányítható karakter három különböző harcmodort igényel, három különböző fejlesztési területtel, karaktereként eltérő fejlesztési utakkal.  Dante esetében talán már túl sokkal is, hiszen annyira későn kapjuk őt meg, és a legtöbb fejlesztési területtel ő bír, hogy azokkal igazán az első végig játszás során nem is fogunk tudni élni. Ennek ellenére számomra a legkedvesebb karakter V volt. Az általa megidézett démonállatokkal nagyon szerettem harcolni. Valahogy az egész játék kevésbé lett szórakoztató, miután a történet szerint „elveszítjük” őt.  A játék maga persze túlzó, ami jól is áll neki. ...