Ugrás a fő tartalomra

Battletoads

Követ rá! Nem érti a Golden Axe lényegét! Megyek balról jobbra, lecsapok mindenkit aki szembe jön, és… és? És sose tudtam eljutni a végére. 

Nem is tudom miért jutott ez az eszembe, de itt van nekünk ez a rajzifilmes békás játék, amelynek előzményeivel sose találkoztam, és biztos jó lesz akkora, amikor gyerkőcök apa játékát nézik. 

Hát… 


Jónak végül is jó, ha az ember nem akar káromkodni. Márpedig fog. Mert ha nem vesszük igénybe a játék által nyújtott segítéségeket amikor nagyon nem sikerül továbbjutni valahol, akkor bizony fogunk szép cifra dolgokat mondani. A játék ugyanis egy idő után nehéz. Nagyon is nehéz, és nem vagyok annyira biztos benne, hogy mindig igazságos. Igaz, ha van türelmünk kitanulni a pályákat, akkor megoldható, de talán ekkor sem egy 40 feletti reflexeihez lett igazítva. Kifejezetten voltak részek, melyeket nem tudom hogyan kellett volna megoldani, és megváltást jelentett az ideiglenes örökenergia. 

Pedig a játékmódok menők. Nagyon jó, hogy nem csak megyünk és ütünk típusúak, hanem számos ötletes játékelem bővíti a menetet. Lesz itt gurulunk a csillében és ugrálunk, lesz itt kódfejtés, lesz itt lentről felfelé szkrollozó képernyős űrhajó lövöldözés, sav elől futás, és még ki tudja mi minden. 

Mindezt őrült grafikával, és nagyon őrült történettel, amelyet bocsánat, de a negyedik iksz után már nagyon nehéz befogadnom, bár tény, hogy a Cartoon Network idióta rajfilmjei soha nem voltak a kedvenceim. És mi köze ennek az egésznek a rajzfilmcsatornához? Hát annyi, hogy az egész a gyerekkorom hülye CN-es rajzfilmjeit juttatta eszembe. 

Szóval erről legyen elég ennyi.


Végigjátszás befejezése: 2021. december 05.
Végigjátszás hossza: 8 óra 48 perc

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Spyro Reignited Trilogy

Amikor először láttam videókat a játékról, nekem már akkor megtetszett a játék. Mindenképpen szerettem volna kipróbálni. Mondom ezt úgy, hogy soha nem játszottam még Spyro játékkal, nem is ismertem ezt a szériát, és igazán nem is volt soha a fókuszban nálam. Aztán jöttek a hírek, hogy felújították. Mivel fogalmam sem volt mit újítottak fel, rám csak a játék kinézete hatott. Egyszerűen elvarázsolt az a mesebeli világ, amelyben egy nagyon bájos kissárkány kóricál, ugrál, tüzet fúj. Azaz egy cuki platformerről beszélünk. Cuki platformer, tehát nem csoda, hogy korábban nem is hallottam róla. Miért? Mert cuki és platformer. Egyik sem volt az én világom régen. Amikor elindítottam a nagyobbik lányom meglátta, és közölte, apa miért játszol babás játékkal? Na, valahogy pont így kategorizálható lett volna nálam is ifjabb koromban. Ugyan a platformerek terén azóta sem lettem ügyesebb, de lettek gyermekeim, és a cuki jelző nagyobb jelentőséget kapott. Hiszen fontos szempont lett a játékok terén az...

Yakuza 4

Kezdjük azzal: Igen, a Yakuza széria ismét régi fényében ragyog. Na, ez persze elég fura kijelentés így, hiszen mihez és milyen fényhez viszonyítunk. Hiszen itt van nekünk ez a Remastered verzió, amely ugye közel sem olyan szép, mint például az első, de különös képen a második feljavított verziója. Igaz ezek esetében nem is egyszerű újrakeverésről volt szó, hiszen ott komolyabb átalakítások is érték a játékot. Ugyanakkor ez a rész mégis ragyog, mert a rossz játéknak közel sem mondható harmadik rész után ez az epizód ismét képes volt elvarázsolni, beszippantani. Ennek az újra ragyogásnak lehet, hogy két oka van. Az egyik mindenképpen a történet, amely ismételten kellőképpen fordulatos, izgalmas, és bár a végére talán már túl is csavarták azt ami csavarható, mégis folyamatosan izgalomban tart. Mármint a fő történet szál… meg a többi is. Ugyanis ismét rettentő sok jól megírt mellékküldetést kapunk, amelyek sokszor egymásra épülnek, és elvégzésük nem egy komplex történetté áll össze. Bizon...

Diablo II: Resurrected

Mit lehet csinálni a nosztalgiával?  Meg kell lovagolni.  Jó emlék a Diablo 2?  Naná, hogy az.  Igaz, azóta többször próbáltam az eredetit végigjátszani, de nem sikerült, pedig abból a korból ez az egyik olyan játék, ami megvolt eredetiben. Aztán nem is olyan régen készült egy felújítás belőle. Nosza, fel is ültem arra a lóra, és hagytam, hogy a nosztalgia magával ragadjon egy végigjátszás erejéig, azaz 1 karakterrel kergettem a vándort és legyőztem a démoni testvéreket. (Annak idején barbárral és PC-n, most viszont nekromantával és Xbox-on). Vitt is az a ló rendesen. Ugyanis a játék eszméletlenül szép grafikai tuningot kapott. Úgy maradt autentikus, hogy közben a korábbi SVGA grafika újra lett rajzolva, nem egyszerűen csak fel lett skálázva. Ennek köszönhetően ma már nem egy szörny pontos anatómiája kivehetővé vált. Ami annak idején csak egy pixelhalmaz volt, most részleteiben elevenedik meg előttünk. Természetesen mindehhez szép új fények és effektek is járnak, így...