Nehéz összeszedni, hogy milyen élményt nyújtott ez a játék a végigjátszás során. No, nem azért, mert egyáltalán nincs véleményem és úgy kell összeseperni a morzsákat, vagy nem azért, mert annyi minden eszembe jut, hogy egyszerűen nem is tudom mit írjak le. Leginkább azért, mert olyan ez a játék, ami játék közben annyira nem nyűgözött le, mégsem hagytam ott, és így utólag visszagondolva egyre több pozitívum jut róla eszembe. Az igazság az, hogy a DS első részével még PC-n próbálkoztam. Jó régen volt, és annyi maradt meg belőle, hogy egy gyönyörű játék, ami nagyon unalmassá vált. Túlnyújtott pályák, megújulás nélküli vizualitás, és persze a szokásos üsd vág játékmenet.
Na, ez így van a mostani részben is, és éppen úgy összefüggő térként, mondhatni lineárisan, töltőképernyő nélkül. Ahogyan anno az ős. Persze azóta sok minden változott. Eleinte itt is irányít, majd próbálkozik a mehetsz erre vagy arra érzéskeltéssel, de valójában tökélesen sínre vagyunk helyezve. Aztán valahol fél és a kétharmad játékidő között tényleg dönthetünk, melyik párhuzamos szálat oldjuk meg előbb.
Aztán ugyanúgy megjelennek a párbeszédben a döntési pontok. Azt ugyan nem éreztem, hogy ennek a közbenső videón belül bármi befolyása lenne, de hangulatnak jó. Már, ha kibírjuk a párbeszédeket, mert ezek azok, amikkel nem bírok megbékélni. Ezek azok, amelyek miatt többször is úgy gondoltam, hogy a világ legunalmasabb játékával van dolgom. A merev karakterek, a stúdióban felolvasott hangok okán többször is majdnem bealudtam. Pedig a harcok izgik voltak, szívesen csatároztak. A kihívás is jó volt, nem volt unalmas, kanapéra tök jó. A fejlődési rendszer is érdekes. Mondjuk nem tudtam megítélni, hogy a játékmenetet mennyire befolyásolta, de az illúzió megvolt. Az egy karakter két játékmód is ötletes volt a számomra. A végkimenetel esetén pedig ha lehet húzni az epikusságot mint pipiknek szokás a tudjukmit, nos, sikerült. Összességében tehát egy jópofa ARPG volt, amelyben néha elalszunk a párbeszédek alatt.
Na, ez így van a mostani részben is, és éppen úgy összefüggő térként, mondhatni lineárisan, töltőképernyő nélkül. Ahogyan anno az ős. Persze azóta sok minden változott. Eleinte itt is irányít, majd próbálkozik a mehetsz erre vagy arra érzéskeltéssel, de valójában tökélesen sínre vagyunk helyezve. Aztán valahol fél és a kétharmad játékidő között tényleg dönthetünk, melyik párhuzamos szálat oldjuk meg előbb.
Aztán ugyanúgy megjelennek a párbeszédben a döntési pontok. Azt ugyan nem éreztem, hogy ennek a közbenső videón belül bármi befolyása lenne, de hangulatnak jó. Már, ha kibírjuk a párbeszédeket, mert ezek azok, amikkel nem bírok megbékélni. Ezek azok, amelyek miatt többször is úgy gondoltam, hogy a világ legunalmasabb játékával van dolgom. A merev karakterek, a stúdióban felolvasott hangok okán többször is majdnem bealudtam. Pedig a harcok izgik voltak, szívesen csatároztak. A kihívás is jó volt, nem volt unalmas, kanapéra tök jó. A fejlődési rendszer is érdekes. Mondjuk nem tudtam megítélni, hogy a játékmenetet mennyire befolyásolta, de az illúzió megvolt. Az egy karakter két játékmód is ötletes volt a számomra. A végkimenetel esetén pedig ha lehet húzni az epikusságot mint pipiknek szokás a tudjukmit, nos, sikerült. Összességében tehát egy jópofa ARPG volt, amelyben néha elalszunk a párbeszédek alatt.
Végigjátszás befejezése: 2019. április 14.
Végigjátszás hossza: 18 óra 55 perc
Megjegyzések
Megjegyzés küldése