Amit viszont ügyesen változtattak, az a helyszín, amely immár New York, hatalmas felhőkarcolókkal, melyeket persze lehet felrobbantgatni. Számos helyszínre eljutunk a városon belül, és ez lehetővé teszi, hogy a környezet kellően változatos legyen.
Amin viszont nem változtattak az a ruha, hiszen itt is két opció között kapcsolhatunk, a láthatatlanná válás és a páncél között.
Viszont nagyobb hangsúlyt kapnak az idegenek, akik valahogy mások lettek. Immár nincs fagyasztás, van helyette speckó spóra, ami megbetegít. (Minket is csak a nanoruha tart életben)
Egy Cryis esetén ki kell térni a grafikára is, ami szerintem teljességgel rendben van. Itt nincsenek olyan technikai problémák, mint az előző részben. A város pedig gyönyörű.
Ilyenkor szokott jönni a de rész, vágjunk is bele.
Valahogy mégsem nyújt nagyobb élvezetett, mint a korábbi epizód. Mégpedig szerintem azért, mert a lövöldözgetés monoton. Ugyanazt csináljuk, immár másodszor. Rejtőzve támadunk, aztán újra elbújunk egy konténer mögött, amíg feltöltődünk, majd ismét láthatatlanként körözgetünk. Ráadásul a nagy hiba itt is megjelenik: az ellenfél buta, de sokan vannak és sasszeműek. Ja, és egy rövid szakaszt leszámítva járművet sem fogunk vezetni.
Szóval nem baj, hogy cső FPS lett a Crysis. A gond az, hogy a fejlesztők ebben is csak átlagosat tudtak alkotni.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése